پیام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (۱ خرداد ۱۴۰۳) شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱ خرداد ۱۴۰۳) غافلگیری نظامی صهیونیست با آتش تک‌تیرانداز فلسطینی تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: پرداخت حقوق معلمان بر مبنای رتبه‌بندی در سال آینده| اعتراض حق همکارانم است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۵۱۱۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
وزیر آموزش و پرورش: پرداخت حقوق معلمان بر مبنای رتبه‌بندی در سال آینده| اعتراض حق همکارانم است+ فیلم
وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال آینده حقوق به‌طور کامل برای همکاران بر مبنای رتبه‌ای که دارند، پرداخت می‌شود.  

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: رتبه‌بندی شروع شده و امسال در سقف اعتبارات تعیین شده پرداخت می‌شود. از سال آینده حقوق به‌طور کامل برای همکاران بر مبنای رتبه‌ای که دارند، پرداخت می‌شود.  

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتراض حق همکاران من است، درباره معلمانی که نتوانسته اند در طرح رتبه بندی معلمان رتبه‌ای کسب کنند، توضیح داد: در پیام‌هایی که برای من آمده، اعتراضاتی در این زمینه از سوی برخی همکاران را دیدم که منشاء آن دو موضوع بود.

نوری خاطرنشان کرد: نخست اینکه اجرای رتبه بندی قانون جدیدی بود و امسال در سقف اعتباری مصوب، پرداخت‌ها صورت گرفت و از ابتدای سال ۱۴۰۲ به معلمان بر اساس رتبه‌ای که دارند، پرداخت‌ها انجام می‌شود. سامانه‌ای برای ثبت اعتراضات معلمان پیش بینی شده است که هم معلمان و هم دستگاه‌های نظارتی می‌توانند بر فرآیند آن نظارت داشته باشند.

وی تصریح کرد: ممکن است کسی که رتبه‌بندی شده، توسط کسانی که در این فرایند هستند، امتیازی به وی داده نشده باشد؛ لذا باید در فرایند اعتراضات مشاهده کنند و نسبت به موردی که امتیازش به وی داده نشده یا کمتر داده شده اعتراض کنند.

وزیر آموزش و پرورش اطمینان داد که هیئت‌های ممیزی اعتراضات را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کنند و گفت: بیشتر اعتراضات به این بود که همکاران به دلیل مشغله کاری قانون، آیین‌نامه و دستورالعمل را به دقت نخوانده‌اند و مدارک را بارگذاری نکرده‌اند. از ابتدای طرح رتبه‌بندی به همکاران اطلاع‌رسانی شد که مدارک‌شان را به‌طور دقیق بارگذاری کنند تا بعد‌ها به این موضوع معترض نشوند. قرار است هیئت ممیزه مرکزی شیوه‌نامه‌ای را تهیه کند تا برابر آن معلمان اگر اعتراضی دارند، از طریق سامانه پیگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->